ב. אפר 29th, 2024

בעקבות עבודה מאומצת של אנשי המכירות שלי החלטי לתת להם פינוק של סוף שבוע במלון בטבריה. הרעיון היה ליצור תחרות בריאה בין אנשי המכירות שלי מתוך כוונה לגרום להם להעלות את כמות המכירות לקראת סוף השנה. החלטתי להציב בפניהם אתגר שידעתי שיוכלו לעמוד בו אם ישימו דגש וישקיעו לקראת סוף השנה. זה דרש מהם ריכוז ומאמץ אבל היה לה כדאי ומשתלם – הזוכה יקבל סוף שבוע במלון בטבריה. מדובר בסוף שבוע מפנק במיוחד במלון בטבריה – שנמצא עם נוף לכנרת ועם מסאג’ זוגי. אחרי עבודה מאומצת מדובר על פינוק שכל איש מכירות יהיה מעוניין בו. החלטתי להגביל את התחרות לחודשיים: כך שאנשי המכירות מגיעים רעננים אחרי החגים ויש להם חודשיים להזיע באופן מאומץ ולקבל צ’ופר על העבודה המאומצת שלהם. הרעיון המנחה הוא להגיע לתוצאות גבוהות יותר במכירות אבל לא על חשבון עבודת צוות ורעות קולגיאלית.

לא הייתי מוכנה שמלון בטבריה יהיה מנוף להתנהלות לא חברית וחוסר שיתוף פעולה ולכן הבהרתי שהתחרות היא על מכירות אבל לא בכל מחיר. מי שיתנהג באופן בלתי הוגן כלפי חבריו לא ישתתף בתחרות ויפסל. הופתעתי לגלות עד כמה סוף שבוע במלון בטבריה יכול להיות כל כך עוצמתי כפי שהיה. אנשי המכירות עבדו בשיתוף פעולה מדהים אחד עם השני והכל מתוך כוונה משותפת להיות מצוינים יותר ולהצליח להגיע ליעד של הגדלת כמות המכירות על מנת לזכות במתנה של סוף שבוע במלון בטבריה.

אמנם יהיה רק איש מכירות אחד שיזכה במתנה המיוחלת אבל עצם שיתוף הפעולה בין אנשי המכירות היה כל כך נהדר שהחלטתי לקנות לכל אנשי המכירות מתנה קטנה וסמלית אשר תפרגן להם על העבודה הנהדרת שעשו. הרי הקשר בין חברי הצוות חשוב הרבה יותר מעמידה ביעד מכירתי זה או אחר משום שללא עבודת צוות וללא קשר טוב בין האנשים, מקום העבודה הופך לסוג של ארץ אוכלת יושביה ולא מביא לשום תוצאה חיובית. באופן זה המתנה של סוף שבוע במלון בטבריה הייתה מנוף נהדר לטובת השגת שיתוף פעולה מירבי בין אנשי המכירות.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *