ו. אפר 26th, 2024

כל הכיף רק מתחיל עם מלונות בטבריה כי כל ביקור בטבריה ובכנרת היא חופשה שלא ניתן לשכוח אותה לעולם. חוף ימת כנרת ידוע כאהוב ומושך במיוחד את כל הנופשים בארץ ובעולם. מלונות בטבריה משלבים את העתיק עם החדש, את הקלאסי עם העכשווי.

חוף ים כנרת הוא חוף קסום ומופלא לימים שלמים וארוכים של בילויים אין סופיים, ישיבה במסעדות, בילוי בברים, מסיבות החוף הכי יפות, מסעדות הדגים הכי טעימות בארץ ועשרות אפשרויות לעסוק בכל סוג של פעילות ימית קיימת- עם מלונות בטבריה בחוף כנרת תוכלו לחוות כל אטרקציה אפשרית- החל מסקי מים, אופנועי מים, גלישה בגלשני רוח ועד לפעילויות אקסטרים שונות מלאות באקשן או להצטרפות לעשרות ההפלגות היוצאות לדרך בכל רגע משעות היממה עם אפשרות להפלגות ליליות רומנטיות.

כל מתחמי האירוח של מלונות בטבריה כוללים פינות משחקים לילדים, פינות יצירה ועד למגוון של מסעדות או פאבים. גם תיירים רבים מכל העולם מגיעים לנפוש ולבלות עם מלונות בטבריה. בעיר תוכלו ליהנות מכל הפעילויות התרבותיות שיש לטבריה להציע- למשל ביקור במוזיאון פסלים שלא ישאיר אתכם לרגע אדישים, המתחם הוא מתחם פסלים המתאר ומציין את כל סיפורי העיר טבריה יחד עם תערוכה של אמנים בכירים ומוערכים הפועלים בארץ.

רק עם מלונות בטבריה תוכלו לחוות גם סיפור היסטורי קלאסי ולהיכנס לעולמות דמיוניים וקסומים מרתקים לצד הבילוי השגרתי והאיכותי במלון. אל תחמיצו בשום אופן גם את מעיינות מי טבריה במרחצאות ובמתחמי הספא בתוך מלונות בטבריה. תוכלו לקבל טיפולי גוף מצוינים שרק יתרמו לבריאותכם. מגוון הגנים הלאומיים של טבריה גם הם מהווים ביקור מרתק בחבילת נופש עם מלונות בטבריה, תוכלו לקבל במלון המלצות רבות והכוונה על כל סיור מודרך בקרבת מקום. אל תפספסו גם את כל המסעדות והחנויות הטברייניות המוכרות, מסעדות הדגים מתחמי בתי הקפה והכל במחיר מוזל ביותר. נצלו בהנאה רבה את כל מתקני המלון הססגוניים של מלונות בטבריה שהם מן היוקרתיים, החדשניים ומתקדמים בעולם בתחום המלונאות.  

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *