ו. אפר 26th, 2024

עונת החגים כבר כמעט החלה ודווקא השנה לא עשינו תכניות מיוחדות לחופשת החגים. אחרי חודשי הקיץ הארוכים והחופשה השנתית אותה בילינו בכל הארץ וגם בחו”ל ואף חתמנו אותה בחופשה קצרה במלון בטבריה רגע לפני החזרה ללימודים, הפעם נשארנו בבית נטולי תכניות.

אך המצב הסטטי הזה לא החזיק מעמד לאורך זמן מכיוון שילדי המשפחה החלו מבקשים לבלות את חופשת הסוכות במלון בטבריה ממש כפי שעשינו בחופש הגדול.

ולמען האמת, מלון בטבריה לחופשת הסוכות זה רעיון מושלם. הוחלט לנסוע יחד עם כל המשפחה המורחבת, כארבע משפחות וילדים ומלון בטבריה לשלושה ימים בחופשת סוכות.

המשימה שלי היתה למצוא את המלון בטבריה המתאים לכך ומיד ניגשתי למשימה. כאשר אני מקבלת לידי משימה שכזאת אני מתייחסת אליה במלוא כובד הראש וגם כשמדובר בחופת כייף במלון בטבריה המטרה שלי היא למצוא את המלון הכי משתלם כלכלית שמציע את הרמה הגבוהה ביותר בתנאים הטובים ביותר והכי חשוב שגם הילדים יוכלו להנות ולמצוא את המקום המושלם עבורם, בו יש פעילויות לילדים וצוות הווי ובידור שיוכל לשעשע אותם בשעות היום.

השאלה שהעסיקה אותי הפעם לא היתה היכן לבלות את החופשה. זו בדרך כלל שאלה שרבים עוסקים בה משמיצו את החופשות במקומות האטרקטיבים בארץ והם מבקשים למצוא להם מקום חדש שטרם היו בו. ארצנו הקטנטונת לא תמיד מאפשרת זאת מכיוון ששאין הרבה מוקדי בילוי. אנחנו לעומת זאת אוהבים תמיד את הצפון. ובמיוחד אוהבים את הכנרת ולכן מלון בטבריה היה אופצייה מיידית ללא כל לבטים עבורנו.

לאחר שמצאתי את הדיל הטוב ביותר עבורנו למלון בטבריה, הרגשתי נינוחה יותר משבצעתי את המשימה  החשובה ביותר. כל שנותר לי כעת לעשות הוא לשבת ולחלום על הנופש שמתקרב לו, בבית מלון בטבריה.

ההמתנה כעת עד לחופשת הסוכות, היא כנראה הדבר הקשה ביותר שיהיה לי החגים. הציפייה למנוחה, לבילוי עם המשפחה ולתבילה במימי הכנרת.

כל אחד חייב חופש מדי פעם, לעצור לרגע מכל שגרת החיים, להקדיש זמן איכות לעצמך ולמשפחה ולבלות במקומות האהובים עליך, אין ספק שזה נותן הרבה אנרגיה ומוטיבצייה להמשיך הלאה.

 

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *